pondělí 7. září 2009

Rozhodnutí je na Vás....

Děti dostaly za úkol vybrat si, kam by chtěli jet na výlet, zde je výčet jejich přání. Do komentářů prosím napište, jaké místo by se Vám zamlouvalo nejvíce, abychom navštívili.

- na kolo do lesa
- ZOO Praha
- Praha - památky
- ZOO Liberec
- Aquapark
- hasičská centrála v Praze
- pískovcové útvary (Had, Harfenice...)


Mnohokrát děkuji za Váš názor, který nám velmi ulehčí rozhodování.

15 komentářů:

  1. Tak už mi přišel jeden návrh a to na Pražskou hasičskou centrálu. Pište prosím své názory sem do komentářů, ať se nám to nekomplikuje přes maily.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Eliška Švenková11. září 2009 v 17:21

    Do Zoo LIBERCE

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, tak už tu máme dva názory, ale to nám rozhodování moc neulehčí, tak prosím posílejte další a další návrhy....

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci prosím do hasičské centrály v Praze. Dáda Červinka

    OdpovědětVymazat
  5. Jistě Dádo, to jsem čekala, vás dětí jsem se ptala a chtěla jsem, aby mi sem odpovídali spíš rodiče, víš? Ale i tak dík....

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím a navrhuji hasičskou centrálu v Praze.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem pro Pražskou hasičskou centrálu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Doma vyhrál výlet do hasičské centrály v Praze. S pozdravem p.Némethová

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že pražská centrála jasně vede, tak to už abych se pokusila je nějakým způsobem kontaktovat, doufám, že si na nás udělají čas....

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím ja navrhuju hasičskou centrálu v Praze.Ahoj Tomáš Strouhal

    OdpovědětVymazat
  11. Jo Tomáši, ale řekla jsem, že chci názor RODIČŮ...

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím.Myslím si,že výlety s kroužky mají být i poznávací a tím pádem navrhuji hasičskou centrálu v Praze.Na výlety do ZOO ať jezdí s dětmi rodiče.Strouhalová

    OdpovědětVymazat
  13. Eva Červinková, hasičská centrála... i můj brácha byl hasičem, i já bych ráda, aby jel Dáva do centrály :-)

    OdpovědětVymazat
  14. klukovi by se líbyl aguapark,ale já bych vybrala spíš hasičskou centrálu,když jsem se ho ptala na hasičskou centrálu tak nenamítal

    OdpovědětVymazat
  15. no paráda, nebudu čekat, jestli sem ještě něco přibude nebo ne a začnu sem frkat další články a Mareček bude určitě potěšen, až bude zařizovat tu centrálu

    OdpovědětVymazat